בכיר במחאה: "ההגעה לב"ב – אגרסיבית וחסרת תועלת"

    אסתי פלד 1 Comment on בכיר במחאה: "ההגעה לב"ב – אגרסיבית וחסרת תועלת"

    איש המחאה נגד הרפורמה, אלון לי גרין במהדורה המרכזית: "אם הייתי תושב בני ברק הייתי חושב שההפגנה הזו לא בעדי. אני לא חושב שזה ישכנע מישהו. כן צריך לשכנע את תושבי בני ברק ולרתום אותם למחאה"

    צילום: Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלון לי גרין, ממארגני המחאה נגד הרפורמה המשפטית, שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והביע את מורת רוחו מההפגנה בבני ברק. "אני מתנגד להגעה מבחוץ לבני ברק. להגיע מבחוץ ולומר נפגין נגד החרדים זה גם מאוד אגרסיבי וגם לא עוזר לנו לגייס אותם למחאה".

    לדבריו "אני לא חושב שזה יעבוד. אם הייתי תושב בני ברק הייתי חושב שההפגנה הזו לא בעדי. אני לא חושב שזה ישכנע מישהו. כן צריך לשכנע את תושבי בני ברק ולרתום אותם למחאה".

    על הרפורמה: "אני חושב שהמערכת המשפטית לא מגינה מספיק על זכויות שלנו ולא מייצגים אותנו מספיק. יש מקום לתיקון אבל לא מה שמציעים כעת שרק נועד לבצר את כוחם של האנשים בשלטון".

    עוד הוסיף גרין: "בכל השלושה חודשים האחרונים הממשלה מדברת רק על הדברים האלה, איפה ההבטחות בנושא יוקר המחיה? זה יותר מהכל מעיד על הניתוק ועל זה הממשלה לא חושבת על העם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נכון, וזה הטעות שלכם, שהכיס שלכם יותר חשוב מהאידיאולוגיה, ולכן המדינה הגיעה לשפל כזה והימין – דתיים צריכים לעבוד קשה כדי לתקן.
      כשנפתור את המצוקות המהותיות שלנו כמדינה יהודית יהיה אפשר להתפנות לעסוק כמה שרוצים ביוקר המחיה